Gestionarea financiară a afacerii tale reprezintă o provocare pentru tine?
Nu și pentru Centrul de Afaceri Win Expert Consulting.
Avantajele pachetului premium
Avantajele acestui pachet premium de abonament contabil este creat special pentru a aduce simplitate, eficiență și optimizare afacerii tale. Acest abonament este perfect pentru companiile care doresc o soluție completă și eficientă pentru necesitățile lor contabile lunare și anuale.
Prin acest abonament beneficiați de: servicii personalizate, monitorizare financiară, gestionare eficientă a documentelor, securitate și conformitate, previziuni și oportunități de dezvoltare.
nostre de contabilitate
Abonament Contabil Lunar
- Declarația 100: Gestionăm în mod precis și profesional declarația fiscală 100 conform normei de impozitare specifică afacerii dumneavoastră.
- Declaratia 394 și Decontul de TVA: Asigurăm integralitatea și corectitudinea declarațiilor 394 și a decontului de TVA, pentru o conformitate fără cusur.
- Declaratia 390 pentru tranzactiile intracomunitare: Ne ocupăm de toate detaliile legate de tranzacțiile intracomunitare pentru a vă asigura că respectați toate cerințele fiscale.
- Situație Informativă Standard sau Medie: Furnizăm situația informativă lunară sau trimestrială în urma analizării activității dumneavoastră din acea perioadă.
- Servicii de Arhivare Electronică sau Fizică: Păstrăm toate documentele contabile într-o manieră sigură și accesibilă, fie electronic, fie fizic, conform preferințelor dumneavoastră.
Abonament Contabil Anual
- Declarația 101 privind iImpozitarea la profit: Ne ocupăm de completarea și depunerea declarației 101 pentru impozitarea la profit conform cerințelor legale.
- Bilanț: Elaborăm bilanțul contabil pentru a oferi o imagine completă și precisă a situației financiare a afacerii dumneavoastră.
- Servicii de Inventariere patrimonială: Asigurăm o inventariere precisă și detaliată a conturilor din contabilitate
- Decizia de Numerotare Facturi: Document obligatoriu întocmit conform cerințele fiscale.
În funcție de specificul activității dumneavoastră, vă putem ajuta și cu depunerea altor tipuri de declarații, cum ar fi:
- Declaratia AFM
- Declaratia Casa de Marcat
- Declaratia 301
- Declaratia Intrastat
Indiferent de dimensiunea sau complexitatea afacerii dumneavoastră, avem soluții contabile adaptate nevoilor dumneavoastră specifice. Cu abonamentele noastre contabile, vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră, având încredere că aspectele contabile sunt în mâini sigure și profesioniste.
Eșți un administrator diligent și dedicat afacerii pe care o manageriezi?
Îți doreșți să preiei o afacere și vrei să diminuezi riscurile de preluare?
Te ajutăm să fii la curent
Te ajutăm să fii la curent cu starea societății, cu beneficiile pe care le-ai putea obține, dar și cu riscurile cu care s-ar putea confrunta firma în viitor.
Auditul analizează controalele interne existente și ajută echipa de management în evaluarea și îmbunătățirea activităților de gestionare a riscurilor, optimizând procesele și diminuând riscurile din cadrul societății comerciale.
Credem cu tărie că succesul tău este și succesul nostru. De aceea, suntem dedicați să îți oferim un serviciu excepțional și o atenție deosebită la detalii.
Verificăm în detaliu situația financiară a afacerii tale și anume:
- metodă de întocmire a bilanțului conform OMFP 1802/2014;
- calculăm cei mai relevanți indicatori financiari și de lichiditate.
- dosarul de inventariere : norme conforme cu legislația.
Verificăm corelația dintre actele juridice și înregistrările contabile:
- congruență privind subscrierea capitalului social conform Actului constitutiv;
- constituirea corespunzătoare a rezervelor legale;
- rezultatul contabil curent: Profit /Pierdere;
- existența și înregistrarea creditelor pe termen lung;
- rulaje și solduri subvenții.
Verificăm în detaliu toate aspectele juridice ale organizației:
- existența și întrunirea elementelor obligatorii din Actul Constitutiv;
- autorizarea codurilor CAEN care să corespundă cu activitatea societății;
- datele de expirare a sediilor sociale și a punctelor de lucru;
- implicațiile juridice raportate la instituțiile publice ale statului;
- clauzele esențiale a contractelor comerciale (clauzele care impacteaza deductibilitatea cheltuielilor și impozitarea corectă a veniturilor).
Verificăm întregul aspect fiscal al afacerii tale:
- metoda de impozitare aplicată este conformă cu cea care figurează în vectorul fiscal;
- situația datoriilor din fișa sintetică corespunde cu înregistrările și valoarea datoriilor din balanța de verificare;
- depunerea în totalitate a declarațiilor fiscale;
- dacă situația datoriilor este completă și nu există omisiuni de transmiteri;
- toate aspectele legate de TVA, facturi, dividende, taxe și impozite.
Verificăm întregul dosar și respectarea documentației obligatorii:
- dosar de personal pentru un salariat activ cu normă întreagă sau parțială;
- pontajele, statele de plată, tipurile de beneficii extrasalariale, a primelor sau bonusurilor.
- Regulamentul Intern și articolele cele mai relevante potrivit ultimelor actualizări;
- procedura de angajare din punct de vedere al înregistrărilor la AJOFM a anexelor pentru înștiințarea locului de muncă vacant și cel ocupat este conformă;
- obligațiile legislative cu privire la numărului de salariați activi sunt respectate;
- existența și analiza planificării concediilor de odihnă pentru anul următor;
- analiza informării ITM asupra responsabilului cu depunerea Revisalului
Fiscală
Descoperă o nouă dimensiune financiară
Descoperiți o nouă dimensiune a consultanței fiscale prin serviciul nostru premium, special creat pentru tine. Acesta nu se rezumă doar la o discuție directă cu un consultant fiscal, prin acest serviciu ne dorim să îți oferim o perspectivă, un orizont mult mai avansat și personalizat asupra aspectelor fiscale ale afacerii tale.
Prin accesarea acestui serviciu, nu vei obține doar răspunsuri pentru problemele cu care te confrunți, vei capăta idei noi, nu vei mai pierde bani și vei aduce un plus valoare afacerii deținute.
în privința:
inspecții fiscale
Va putem reprezenta în fața Administrației Fiscale în cazul desfășurării unei inspecții fiscale, asigurându-te că efectuarea controlului se face potrivit reglementărilor fiscale în vigoare.
În astfel de situații, ne interpunem între client și autoritățile fiscale, gestionând direct comunicarea cu reprezentații inspecției fiscale pentru supravegherea și desfășurarea în cele mai bune condiții a controalelor desfășurate de aceștia.
Elaborăm strategii și propunem soluții pentru ca dumneavoastră să beneficiați de cele mai bune servicii, minimizând la maxim riscurile generate de inspecțiile fiscale.
Pregătim notele explicative solicitate de organele de control și asistăm clientul în cadrul discuțiilor finale cu autoritățile.
se pot potrivi
Înființări Premium
GDPR
Contracte Speciale
Abonamente Juridice
Pontează-te.ro
Abonamente de resurse
umane Premium
Completează formularul de contact, durează doar câteva minute.