Vrei să îți extinzi afacerea în România?
Ai o idee de afaceri ce funcționează în țara ta și vrei să o implementezi în Romania?
Ai ajuns în locul potrivit!
Prin Centrul de Afaceri Win Expert Consulting, te ajutăm să înființezi și să îți adaptezi firma potrivit legislației naționale. Nu trebuie să îți faci griji, îți oferim tot suportul nostru pe tot parcursul înființării și nu doar atât.
Te vom sprijini cu o ședință de consultanță gratuită înainte de a începe demersul de înființare, îți vom explica toate etapele ce trebuie parcurse și le vom face în locul tău, pentru ca tu să nu fi nevoit să îți pierzi timpul cu proceduri birocratice. Vom găsi soluții pentru fiecare problemă apărută.
colaborării cu noi:
partea ta și cum colaborăm
Ce avem nevoie din partea ta?
- Denumirea societății
- Nu ești neaparat inspirat în alegerea denumirii, hai să discutăm despre ce dorești să faci în afacerea ta și îți vom sugera noi variantele de nume pentru viitoarea firmă.
- Actul de identitate al asociatului
- Dovada de proprietate pentru sediul social și actul de identitate al proprietarului
- Ideea de afacere pe care vrei să o desfășori
Cum colaborăm?
- Completează formularul de contact. Durează doar câteva minute.
- Te contactăm în cel mai scurt timp și punem la punct detaliile înființării
- Ne transmiți documentele online și noi ne apucăm de treabă
- Semnezi actele online prin SignNow, simplu, rapid și eficient.
- Depunem dosarul și te reprezentăm la Registrul Comerțului
- Totul în 3-5 zile lucrătoare.
cele mai utile informații
Nu doreșți sediul social în București? Te sprijinim cu multiple opțiuni de găzduire, oferindu-ți sediul social în 19 orașe din țară, acoperind toate zonele de interes din România.
Spre deosebire de cele de mai sus, sediul social stabilit la o locație fixă poate fi stabilit pe o perioadă mai mare de 12 luni sau poate fi prelungit la aceeași adresă, la expirarea duratei contractului de închiriere.
O altă etapă importantă este încheierea unui contract de prestări servicii contabile și implementarea sistemului E-Factura, pentru desfășurarea activității în mod legal.
Achiziționarea ștampilelor cu datele de identificare ale firmei și încheierea contractului de creditare.
Toate serviciile de mai sus vă sunt asigurate de societatea noastră prin achiziționarea pachetului complet de înființare, postînființare și abonament contabil.
Ai desemnat o persoană responsabilă cu protecția datelor, dar nu știi care este gradul de conformitate a măsurilor privind protecția datelor întreprinse de acesta?
Ești sigur că organizația ta își desfășoară activitatea în interiorul regrementarilor GDPR pentru a nu fi supus amenzilor?
Dacă nu ai garanția unui răspuns sigur la aceste întrebări, atunci este cazul să apelezi la un audit GDPR.
În secundar, Auditul GDPR oferă o imagine de ansamblu asupra eficienței măsurilor deja implementate și a productivității în implementarea măsurilor a responsabilului cu protecția datelor.
- pentru asigurarea respectării obligației de monitorizare periodică a eficacității măsurilor tehnice și organizatorice implementate
- identificarea gradului de conformitate al companiei, dar și a împuterniciților acesteia
- pentru verificarea activității ofițerului de protecție a datelor cu caracter personal sau în cazul înlocuirii acestuia
În niciun caz, auditul nu poate fi realizat de însăși persoană însărcinată cu implementarea măsurilor de protecție a datelor cu caracter personal din cadrul companiei.
Ești la început de drum sau îți desfășori de ceva timp activitatea dar ai ignorat prevederile GDPR?
Atunci ar fi necesar să începem o discuție pentru a analiza în ce măsură trebuie să implementezi anumite proceduri care să asigure respectarea Regulamentului privind Protecția Datelor.
Ai doar câteva nelămuriri, te confrunți cu o breșă de securitate și ești dornic să afli și o altă părere avizată sau doar vrei să te informezi cu privire la prevederile GDPR, te invităm la o ședință de consultanță cu unul din specialiștii noștri avizați în acest domeniu.
În final, îți vom emite și un raport scris, pentru a avea un instrument eficient pe care să îl poți folosi în viitor, când te vei întâlni cu o situație similară.
Speciale
Ai nevoie de un contract și nu vrei să cheltuiești o avere pe serviciile unui avocat?
Venim în ajutorul tău cu servicii specializate de redactare contracte speciale, întocmite de consilierii juridici definitivi cu o experiență în domeniu de peste 5 ani de zile.
Suplimentar, te asigurăm de adaptarea contractului pentru o perioada de 6 luni după predarea contractului, fără costuri suplimentare.
Programează-te pentru o ședința de consultanță și hai să lucrăm împreună pentru siguranță afacerii tale.
Totodată, este un mijloc de probă, nu doar între părțile contractului, dar și în relațiile cu terții și autoritățile publice, în cazul stabilirii unei situații de fapt.
Contractele standard contin minimul de clauze pentru a fi acceptat de legislatia in vigoare, dar, pentru siguranta partilor, este necesar ca in etapa negocierii contactului sa fie inserate clauzele speciale, ce pot fi descrise doar de specialistii nostri juridici, protejand astfel interesele partilor si asigurand executarea contractului potrivit vointei reale a celor doua parti implicate.
Juridice
Juridice
Te așteptăm să descoperi pachetele noastre adaptate pentru diferite nivele de asistență de care ai avea nevoie.
Fie că ești o întreprindere mică, mijlocie sau mare, cu impact local sau național, asistența juridica nu trebuie să lipsească din planul tău pentru dezvoltarea unei afaceri de succes.
Abonamentului Juridic:
se pot potrivi
Audit
Abonament Contabil
Consultanță
Pontează-te.ro
Abonamente de resurse
umane Premium
Completează formularul de contact, durează doar câteva minute.