SERVICII JURIDICE
Înființări Premium

Vrei să îți extinzi afacerea în România?

Ai o idee de afaceri ce funcționează în țara ta și vrei să o implementezi în Romania?

Despre Noi

Ai ajuns în locul potrivit!

Prin Centrul de Afaceri Win Expert Consulting, te ajutăm să înființezi și să îți adaptezi firma potrivit legislației naționale. Nu trebuie să îți faci griji, îți oferim tot suportul nostru pe tot parcursul înființării și nu doar atât.

Te vom sprijini cu o ședință de consultanță gratuită înainte de a începe demersul de înființare, îți vom explica toate etapele ce trebuie parcurse și le vom face în locul tău, pentru ca tu să nu fi nevoit să îți pierzi timpul cu proceduri birocratice. Vom găsi soluții pentru fiecare problemă apărută.

BENEFICII
Beneficiile
colaborării cu noi:
Consultanță Juridică
Consultanță Juridică
Îți vom oferi consultanța juridică inițială de care ai nevoie pentru înființare
Particularitățile afacerii
Particularitățile afacerii
Identificăm toate particularitățile afacerii pe care dorești să o dezvolți în România și structurăm societatea pentru a fi compatibilă ideii tale
Denumirea Firmei
Denumirea Firmei
Îți propunem variante de denumire a firmei și ne ocupăm de rezervarea acesteia
Găzduire sediu social
Găzduire sediu social
Îți propunem cel mai avantajos sistem de găzduire sediu social și adaptăm modul de găzduire la nevoile afacerii tale
Registrul comerțului
Registrul comerțului
Ne ocupăm personal de toate documentele pentru înființare și le depunem la Registrul Comerțului prin avocatul nostru dedicat
Înființare la ONRC
Înființare la ONRC
Supraveghem toată procedura de înființare la ONRC și îți ridicăm actele
Proceduri post-înființare
Proceduri post-înființare
Ne ocupăm să se respecte toate termenele legale privind procedurile postînființare
Avize de funcționare
Avize de funcționare
Îți obținem toate avizele de funcționare de care ai nevoie după înființare
Predare documente
Predare documente
Te anunțăm când poți veni în țară pentru a-ți preda documentele sau le putem trimite noi prin curier către tine
Fără drumuri inutile
Fără drumuri inutile
Fără griji, fără bătăi de cap, fără drumuri inutile sau timp pierdut pentru informări suplimentare. Noi suntem aici să lucrăm pentru tine.
COLABORARE
Ce avem nevoie din
partea ta și cum colaborăm

Ce avem nevoie din partea ta?

  • Denumirea societății
  • Nu ești neaparat inspirat în alegerea denumirii, hai să discutăm despre ce dorești să faci în afacerea ta și îți vom sugera noi variantele de nume pentru viitoarea firmă.
  • Actul de identitate al asociatului
  • Dovada de proprietate pentru sediul social și actul de identitate al proprietarului
  • Ideea de afacere pe care vrei să o desfășori

Cum colaborăm?

  • Completează formularul de contact. Durează doar câteva minute.
  • Te contactăm în cel mai scurt timp și punem la punct detaliile înființării
  • Ne transmiți documentele online și noi ne apucăm de treabă
  • Semnezi actele online prin SignNow, simplu, rapid și eficient.
  • Depunem dosarul și te reprezentăm la Registrul Comerțului
  • Totul în 3-5 zile lucrătoare.
Q&A
Tu întrebi noi răspundem cu
cele mai utile informații
Nu. Tot procesul de înființare este 100% online. Documentele pot fi transmise pe email, actele se pot semna online prin SignNow, fără să vă faceți cont sau să achitați ceva suplimentar.
Desigur. Îți punem la dispoziție cel mai avantajos serviciu de găzduire sediu social. Fie că dorești să ai sediul social la un cabinet de avocat sau într-o locație fixă, prin contract de închiriere, avem soluții pentru fiecare situație.

Nu doreșți sediul social în București? Te sprijinim cu multiple opțiuni de găzduire, oferindu-ți sediul social în 19 orașe din țară, acoperind toate zonele de interes din România.
Potrivit Legii 51/1995 privind organizarea și exercitarea profesiei de avocat, sediul social al unei societăți poate fi stabilit la un cabinet de avocat pentru o perioadă maximă de 12 luni. Astfel, acesta are un caracter temporar, la expirarea celor 12 luni sediul social va trebui mutat la o altă locație.

Spre deosebire de cele de mai sus, sediul social stabilit la o locație fixă poate fi stabilit pe o perioadă mai mare de 12 luni sau poate fi prelungit la aceeași adresă, la expirarea duratei contractului de închiriere.
Da, orice persoană fizică poate înființa un SRL în România. Vom avea nevoie doar de actul dumneavoastră de identitate.
Potrivit reglementărilor în vigoare, după înființarea societății, această trebuie să respecte obligațiile legale privitoare la: obținerea Registrului Unic de Control (termen maxim 30 de zile de la înființare), Registrul de Evidență Fiscală (pentru societățile plătitoare de impozit pe profit), emiterea deciziei de numerotare facturi.

O altă etapă importantă este încheierea unui contract de prestări servicii contabile și implementarea sistemului E-Factura, pentru desfășurarea activității în mod legal.
Achiziționarea ștampilelor cu datele de identificare ale firmei și încheierea contractului de creditare.

Toate serviciile de mai sus vă sunt asigurate de societatea noastră prin achiziționarea pachetului complet de înființare, postînființare și abonament contabil.
Nu este nevoie să vă faceți griji. Toate documentele vor fi pregătite în format bilingv, română-engleză, iar în situațiile în care aveți nevoie de un traducător când ajungeți în România, va putem ajuta prin intermediul colaboratorilor noștri.
SERVICII JURIDICE
GDPR
AUDIT
Audit GDPR

Ai desemnat o persoană responsabilă cu protecția datelor, dar nu știi care este gradul de conformitate a măsurilor privind protecția datelor întreprinse de acesta?

Ești sigur că organizația ta își desfășoară activitatea în interiorul regrementarilor GDPR pentru a nu fi supus amenzilor?

Dacă nu ai garanția unui răspuns sigur la aceste întrebări, atunci este cazul să apelezi la un audit GDPR.

Contacteaza Acum

Totalitatea măsurilor și mecanismelor de verificare a conformității unei companii cu Regulamentul European privind Protecția Datelor cu Caracter Personal sunt adunate într-un singur serviciu sub denumirea de audit GDPR.
Auditul GDPR are ca principal scop să identifice vulnerabilitățile sistemului de protecție a datelor cu caracter personal și să propună soluții eficiente pentru eliminarea acestora.

În secundar, Auditul GDPR oferă o imagine de ansamblu asupra eficienței măsurilor deja implementate și a productivității în implementarea măsurilor a responsabilului cu protecția datelor.
Nu există un termen impus pentru realizarea unui Audit GDPR însă, recomandarea noastră este că acesta să fie realizat în următoarele situații:
- pentru asigurarea respectării obligației de monitorizare periodică a eficacității măsurilor tehnice și organizatorice implementate
- identificarea gradului de conformitate al companiei, dar și a împuterniciților acesteia
- pentru verificarea activității ofițerului de protecție a datelor cu caracter personal sau în cazul înlocuirii acestuia
Fiind un mecanism independent și pentru a asigura obiectivitatea totală a auditului, acesta ar trebui realizat de o persoană din afară companiei, asigurându-se astfel imparțialitatea acestuia.

În niciun caz, auditul nu poate fi realizat de însăși persoană însărcinată cu implementarea măsurilor de protecție a datelor cu caracter personal din cadrul companiei.
IMPLEMENTARE
Implementare GDPR

Ești la început de drum sau îți desfășori de ceva timp activitatea dar ai ignorat prevederile GDPR?
Atunci ar fi necesar să începem o discuție pentru a analiza în ce măsură trebuie să implementezi anumite proceduri care să asigure respectarea Regulamentului privind Protecția Datelor.

Contactează acum

Toate peroanele juridice și, în unele cazuri, chiar și persoanele fizice pot fi vizate de implementarea măsurilor GDPR.
Pentru asigurarea celui mai înalt grad de conformitate cu prevederile Regulamentului de Protecție a Datelor cu Caracter Personal, implementarea GDPR cuprinde un set complet de măsuri tehnice, organizatorice și juridice, dezvoltate special pentru incadrarea companiei în limitele Regulamentului.
CONSULTANȚĂ
Consultanță GDPR

Ai doar câteva nelămuriri, te confrunți cu o breșă de securitate și ești dornic să afli și o altă părere avizată sau doar vrei să te informezi cu privire la prevederile GDPR, te invităm la o ședință de consultanță cu unul din specialiștii noștri avizați în acest domeniu.

Contactează acum

Pentru început vom identifica nevoile și problemele cu care te confrunți. Îți vom explica fiecare detaliu al prevederilor GDPR și vom veni cu soluții eficiente care îți vor garanta protecția companiei tale, dar și asigurarea securității datelor personale ale angajaților și clienților tăi, crescând astfel gradul de încredere în organizația ta.

În final, îți vom emite și un raport scris, pentru a avea un instrument eficient pe care să îl poți folosi în viitor, când te vei întâlni cu o situație similară.
SERVICII JURIDICE
Contracte
Speciale

Ai nevoie de un contract și nu vrei să cheltuiești o avere pe serviciile unui avocat?
Venim în ajutorul tău cu servicii specializate de redactare contracte speciale, întocmite de consilierii juridici definitivi cu o experiență în domeniu de peste 5 ani de zile.

Suplimentar, te asigurăm de adaptarea contractului pentru o perioada de 6 luni după predarea contractului, fără costuri suplimentare.
Programează-te pentru o ședința de consultanță și hai să lucrăm împreună pentru siguranță afacerii tale.

Contactează acum

Contractul este acordul de voință dintre două persoane. Cu toate că, în unele cazuri, acest acord este suficient să fie dat doar verbal, în relațiile de afaceri, forma scrisă este impetuos necesară pentru asigurarea respectării conduitei între cele două părți.

Totodată, este un mijloc de probă, nu doar între părțile contractului, dar și în relațiile cu terții și autoritățile publice, în cazul stabilirii unei situații de fapt.
Experienta si expertiza pe care o detinem. Un draft de contract gasit pe internet nu poate descrie in amanunt toata relatia de afaceri ce se doreste a se stabili intre partile contractante. 

Contractele standard contin minimul de clauze pentru a fi acceptat de legislatia in vigoare, dar, pentru siguranta partilor, este necesar ca in etapa negocierii contactului sa fie inserate clauzele speciale, ce pot fi descrise doar de specialistii nostri juridici, protejand astfel interesele partilor si asigurand executarea contractului potrivit vointei reale  a celor doua parti implicate. 
SERVICII JURIDICE
Abonamente
Juridice
ABONAMENTE
Abonamente
Juridice

Te așteptăm să descoperi pachetele noastre adaptate pentru diferite nivele de asistență de care ai avea nevoie.
Fie că ești o întreprindere mică, mijlocie sau mare, cu impact local sau național, asistența juridica nu trebuie să lipsească din planul tău pentru dezvoltarea unei afaceri de succes.

BENEFICII
Beneficiile
Abonamentului Juridic:
Economie
Economie
Economie de timp, bani și energie pentru rezolvarea problemelor societății
Un instrument sigur
Un instrument sigur
Un abonament juridic reprezintă un instrument sigur pentru dezvoltarea companiei
Alternativa eficienta
Alternativa eficienta
O alternativă eficientă la serviciile costisitoare ale unei case de avocatură
Timp de răspuns redus
Timp de răspuns redus
Timp de răspuns extrem de redus pentru orice problemă intervenită
Eliminarea incertitudinii
Eliminarea incertitudinii
Eliminarea incertitudinii, nesiguranței și grijilor privind conformitatea cu prevederile legale ale companiei tale
Reprezentarea companiei
Reprezentarea companiei
Reprezentarea companiei dumneavoastră de către o echipă specializată
Acces facil
Acces facil
Acces facil la modificările juridice
Drepturi și interese
Drepturi și interese
Maximizarea drepturilor și intereselor companiei
Servicii FISCALITATE & RESURSE UMANE
Alte servicii ce ti
se pot potrivi
Servicii
Fiscalitate

Audit
Abonament Contabil
Consultanță

Vezi Serviciu

Servicii
Resurse umane

Pontează-te.ro
Abonamente de resurse
umane Premium

Vezi Serviciu

Contact

Completează formularul de contact, durează doar câteva minute.

Contact